اس ام اس دلشکستگی...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : reza

 


بعضی از آدما چینی ان؛

دست خودشون نیست

جنسشون خرابه…




کی اشکاتو پاک میکنه، شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه، اونم تنها میذاری !




حق با کشیش ها بود گالیله! زمین آنقدرها هم گرد نیست…

هر کس میرود دیگر باز نمیگردد…


 


 

اس ام اس جدید

کاش میشد بعضی آدما رو هم شبا ساعت ۹ گذاشت دم در…

 

 

 

دل تو وقتی میگیره، دل من میخواد بمیره

حاضرم دلم فدات شه، تا که قلب تو نگیره


 

 

 


شبیه شماره ای تنها، روی گوشی تلفن همراه…
نه نامی نه نشانی!
مدتهاست من یک تماس از دست رفته ام…

 

 

 

اسمس دل شکسته


مشترک مورد نظر
خط را فروخته است
تو را هم !
گوشى را بگذار و برو…

 

 

 

من دارم سعى مى کنم ،همرنگ جماعت شوم
اما !
مى شود کمکم کنید!؟
آى جماعت !
شما دقیقا چه رنگى هستید؟!

 

 

 


من هیچوقت به اینکه تو رو با یکی دیگه ببینم حسودی نمیکنم،
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم

به بدبخت بیچاره ها




تو + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت…

چند نفر به یک نفر؟!


 

 

پیامک های غمگین و دلشکسته


آدما گاهی اوقات گریه می کنن نه بخاطر اینکه ضعیف هستند
بلکه به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بوده اند…

 

 

 

روزهای تعطیل سخت تر میگذرند

چون میدانم وقت داری به من بیندیشی، اما نمی اندیشی…





اس ام اس های غمگین دلشکسته


خدا کند تبسم لبی به آه، نشکند

بلور بغض سینه ای به شامگاه، نشکند

کبوتری که پر زند به شوق آشیانه ای

  خدا کند که بال او میان راه، نشکند


 

 

 

مسیج های دل شکسته

حتی عکستم ندارم که بذارم روبروم

  اونقدر نگاش کنم تا بشکنه بغض گلوم…


 

 

 


این نیز بگذرد…
اما ای کاش از جای دیگری بگذرد

و همش از روی دهان ما نگذرد!


 

 



 دل شکسته ترین اس ام اس ها

سیگارو گذاشته بودم زیر لبام
گفتم هی یارو !
آتیش داری؟
جواب داد: توی جیبم که نه!
ولی تو دلم آره، به کارت می آید؟
گفتم بده همدردیم!

 

 

 

می توانی بروی قصه و رویا بشوی / راهی دورترین گوشه دنیا بشوی
من و تو مثل دوتا رود موازی بودیم / من که مرداب شدم، کاش تو دریا بشوی

 

 

 


خوش به حال فرهاد
تمام خاطرات تلخش
شیرین است.
(صمد ملک مکان)

 

 

 

سفر بود و من و حیرانی دل
سفر آغاز بی سامانی دل
شنیدم با نگاهم جاده می گفت
رسیده نوبت ویرانی دل
(صمد ملک مکان)




پیامک غمگین جدید

دلم کوه صبر است آبش مکن/گرفتار رنج و عذابش مکن
بیا خانه قلب من مال تو/ولی مرد باش خرابش مکن


 

 
 

پیامک دل شکسته

ممکنه من بهت بگم:”بذار به درد خودم بمیرم”
اما تو نذار بمیرم
شعور داشته باش!

 

 



اس ام اس دلشکسته جدید 

میگن یه نخ سیگار آدم رو آروم میکنه.

من موندم این هم آدم قد یه نخ سیگار نیستن؟

 

 

 


دلم را پیش خود پابند کردی / ولی گفتی تو یک دنیای دردی
غرورم را شکستی بی تفاوت / برو فکر کن همیشه خیلی مردی…




آااااااااااه گراهام!
کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند…







چه بر سر عشق آمد
که از افسانه ها رسید به صفحه حوادث روزنامه ها؟!


 

 

 

رسیده ام به حس برگی که میداند باد از هر طرف که بیاید،
سرانجامش افتادن است.


www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

lady
ساعت17:46---29 آبان 1392
متنفرم....
از خیابانی که در آن فروش مواد آزاد...
ولی گرفتن دستان عشقت.... "جرم" است...


واقعا خیلی قشنگ بودن مرسی
درود...


بـــاران مـــیکــس
ساعت16:33---29 آبان 1392
س وب زیبایی داری به منم سر بزن بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان